tisdag 22 december 2009

Gamla bilder

Tre bilder jag på något sätt blivit nöjd med:


Denna är från Linköping, på någon endagsfestival. Innan allt började gick vi och spelade fotboll med våra vänner från Jönköping. De som inte var från Sveriges mest kristna stad fick spela som HC United. Molnen ser så himla tunga ut, som om de ska störta ner på oss när som helst.


Fredrik och jag väntar på vagnen vid Kortedala torg. Vet inte varför jag tycker om denna bilden egentligen, det är fint med människor som kollar drömskt efter något. Eller något.


Det här är från någon sorts dansuppvisning på Kungsportsplatsen. Jag gillar nog mest färgerna, att det nästan bara är blå, vitt och rött. Ser häftigt ut. Flaggorna ger ett litet djup och perspektiv till det hela som är lite spännande.

1 kommentar:

  1. Den tredje fick mig verkligen att sakna Goteborg lite extra mycket :)

    SvaraRadera