tisdag 2 februari 2010

Bloggtips

En gammal kursare till mig skriver om Filmfestivalen också. Kort och spot on. Jag minns att han är lite grinigare än mig själv men att vi ibland tycker ganska lika. Hur som helst är det ju alltid kul att läsa om film så jag tycker ni gör er själva en tjänst om ni kollade in vad han har att säga.

Kolla in Andreas blogg HÄR.

I övrigt ska jag göra två nya illustrationer idag, en till The Good eart och en till Fish Story. Två små pärlor båda två. Får se när redaktörn på Filmstar vill att de ska publiceras. Ikväll ska jag se den lite hajpade I Love you Phillip Morris och två svenska kortfilmer. Phew.

2 kommentarer:

  1. Åh! Jag kollar direkt!

    Återgäldar vänligheten med en länk till din fina blogg! Hoppas vi springer på varandra: Vi går ju på samma filmer ju!

    SvaraRadera
  2. Gör det, gör det!

    Hoppas också. Vilka mer ska du se? Jag ska på 1 imorn, 22.30 på Capitol.

    SvaraRadera