torsdag 25 februari 2010

Saker som aldrig blev

Om två veckor skulle ag satt upp en spelning egentligen. Men det blev inställt för att jag hade missat att man var tvungen att boka lokalen genom två olika personer. Sådant som är lätt hänt att man missar.


Hur som. Det här skulle blivit poster, som är ett träsnitt från ett foto från Nordengården. Själva postern skulle också varit svart med vit text. Aja, nya tag och nya krafter.

Jag har börjat på min portfolio som ska vara fyra bilder. Jag har valt tema Rymden och ska trycka flerfärgstryck med stenlito. Det är ganska tungt. En sten väger pissmycket och jag ska ha ungefär fyra stenar per bild. Blir en hel hög med sten helt enkelt. Slipade de fyra första idag.

1 kommentar:

  1. Gaalet peppad poster-idé alltså! Du får använda den någon annan gång istället :)

    SvaraRadera