fredag 16 april 2010

123GO!!!

Ibland sätter vi upp spelningar i GBGSXE, och då blir det ibland att det måste göras posters eller logor eller skrivas nånting. Det har då hänt att Staffan pekar på mig och säger: "GÖRDET!" och då gör jag det. Jag gillar att göra sådant, så det är bara kul.

Här är en "logo" för en liten källarklubb vi ska styra med. I världens minsta rum. Jag är rätt dålig på att göra smarta logotyper så jag ser det mer som en bild som man kan använda sig av. Tanken är att när bandet börjar spela så räknar de ner 123GO! och så blir det mos av allt ihop. Mycket konstiga saker som händer.

Så tänker jag att jag vill få med så mycket som möjligt som jag vill att föreningen och scenen ska vara, alla är välkomna, tjejer, killar, stora, små, trollkarlar och folk med corpse paint. Försöker få in lite roliga symboler jag peppar, till exempel kryss på en hand, bokstäverna PMA (Positive Mental Attitude) på en keps och så vidare.


Så ja. Det är det. Jag tycker det blir rätt häftigt från håll att det är så rörigt runt om och så poppar just 123GO! fram rätt snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar