måndag 5 april 2010

Renar i rymden

Tredje bilden till min portfolio är klar!

Hur har det här med rymden att göra?

Jo, förstår du. Det är old school-rymden, där man i till exempel gamla filmer klädde på konstiga djur olika saker och filmade dessa i konstiga "rymdiga" miljöer för att skapa en känsla av konstiga planeter. Lite så. Plus att det är lite inspirtion draget från den fantastiska filmen Gentlemen Broncos.

Är du nöjd?

Mycket.

När kommer den fjärde och sista bilden i din portfolio?

Den beräknas vara färdig i veckan, så håll ut och håll peppen uppe.

Hur ser den nya "Renar i rymden" ut då?

Så här:

3 kommentarer:

  1. Tack tack!
    Jag gjorde även en poster utav den, haha. Så jag kan affischera stan med den, så folk ser och blir peppade och tror att jag är en stor och berömd konstnär.

    SvaraRadera
  2. jag vill ha en poster av den!

    SvaraRadera