torsdag 15 april 2010

Småfix

Igår var det äntligen redovisning av portfolion. Känns skönt att vara färdig även om jag inte tyckte att min sisa bild var den starkast i portfolion, skulle vilja göra om den. Men ja, det fanns inte tid helt enkelt. På grund av allt stress med detta och tidsbrist och påsklov och jagvetintevad så har det inte blivit så mycket gjort i övrigt. Än mindre uppdaterat på bloggen.

Men idag fick jag äntligen sätta mig ner och kryssa för en grej på min "att göra"-lista. Nämligen baksidan till Lose the Life-demon:
Tänkte först göra det lite lätt för mig och bara göra ramen och sedan i datorn skriva in texten. Men sen unnade jag mig att få sitta och pilla in text i rutan, har ju ändå gjort det rätt mycket i mitt liv så det gick rätt bra. Det är alltså låtlistan. Fatta att de har fucking sju låtar på en demo! Crazy.

Nu ska jag börja skissa på vår så kallade Artist Book, jag tror det blir något serieaktigt från min sida. Något om pizza antagligen. Lite mer småfix emellan det också, en grej till Bergfjord och lite annat pyssel.

Jag har inte tappat peppen på att blogga, bara fått för mycket annat att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar