onsdag 27 oktober 2010

Gräshopparna

En till sån där bild. Men bara med tre färger, det är ett åkerfält med massa gräshoppor. Ska i alla fall föreställa det. En rolig grej är att det bara tog mig en dag att göra den här. Annars brukar det ta lite längre tid, men man har väl fått rutin på det hela antar jag.

Jag vet inte hur väl det syns, men det är ett hus i bakgrunden också, tycker det är fint att det knappt syns. Som att gräshopprna fyller hela luften och gör det dimmigt! Bibliskt.

Vi hade en genomgång av våra projekt så här långt vi kommit hittills. Jag tror ingen förstod vad jag håller på med, kändes som det i alla fall. Det efterfrågades en förklarande text, så det kommer väl kanske skrivas. Men det är lite jobbigt när jag helst ville komma ifrån texten lite med det här. Aja.

1 kommentar: