onsdag 13 januari 2010

Bloggtips!

Lina. Så heter en utav mina internetidoler. Ni vet de dära som man vet att man skulle komma bra överens med men som man aldrig träffat på riktigt. Men man vet att de är bra och koola för de skriver och gör så bra och koola saker på internet. Lina brukar vara inne här ibland och hon brukar vara inne på min bilddagbok (som mer och mer förfaller) och skriva saker till mig. Hon fick mig att starta den här bloggen till exempel.

Jag tycker ni kan kolla in hennes hemsida. HÄR. Hon ingår även i något sorts konstnärskollektiv. De kan ni kolla på HÄR. Fina grejer!

1 kommentar:

  1. Vad fint, Erik! Nu blir jag superglad! Tackar och bugar! Du är en stor inspiration för mig, annars skulle jag inte tjata på att du ska publicera mer hela tiden.

    Kämpa på, du gör det redan mycket bra!

    De andra i kollektivet Plats för luft diggar dig också!

    //LINA

    SvaraRadera