onsdag 20 januari 2010

Resultatet!

Den första bilden i min och Steves kommande bildserie är då äntligen färdig! Så här gick det i slutsteget (hur det gick i början kan ni läsa i inlägget innan) innan jag skulle göra sista färgtrycket:



Jag var sjukt nervös när jag passade in mallen. Mest över att jag stått en hel dag och tryckt massa båtar och färgen tog inte på alla ställen (men jag tycker det ser fett ut, ganska karakteristiskt för screentryck) och att det blivit lite skevt. (Också rätt fett.) Jag ville helt enkelt inte att allt jobb skulle vara förgäves om färgen inte skulle täcka ordentligt... MEN DET GJORDE DEN:



Så sjukt nöjd över resultatet, även om färgerna ser lite tråkiga ut här. Ska scanna in den imorn när jag låtit den torka. PEPP!!!

2 kommentarer:

  1. Så snygga färger! Gillar! Blir det några t-shirtar eller tygpåsar som man får tjinga på?

    Härligt att du har så mycket på gång!!!!!! Så roliga material, så roliga grejer. Vi håller på att skriva en projektplan på ett formcenter/aktivitetsgrejer för och åt folket. Du skulle passat in i den!
    Vi får ta in dig som workshopsledare. :)

    SvaraRadera
  2. Styr ni upp ett formcenter skulle jag vara peppad!

    SvaraRadera