söndag 10 januari 2010

Saker som pågår

Okej. Jag har missat det här denna vecka igen med att posta sju bilder i veckan, kommer antagligen inte posta någon bild imorn. Det är ju tröttsamt att skylla ifrån sig hela tiden också, men till mitt försvar har jag haft hela huvudet fullt med snor och huvudvärk så det är liksom lite svårt att koncentrera sig på att göra schyssta saker.

Var till exempel i skolan en dag nu i veckan och vände typ efter att ha ätit en kaka, fick inget gjort. Värdelöst. Jag vill ju göra asmycket! Börjar känna mig bättre nu dock. Synd att nästa vecka är uteslutande teckningsseminarie, så ajg får inte hålla på med det jag egentligen vill. Nämligen mitt och Steves lite hemliga projekt. Så här ser den första tankeskissen ut:


Om man förstorar, läser lite och funderar kan man snart komma på vad det kommer handla om. Det blir som en gåta och lite Da Vinci-kod.

På måndag på seminariet ska man teckna serier en hel dag. Det är ju gött, om jag faktiskt hade något gött manus att jobba utifrån. Kanske ska göra en första draft till VERSALMANNEN? Får se. Ska bli bättre på att blogga också.

2 kommentarer:

  1. Gött när du skriver! Hoppas du mår bättre snart. Ser fram emot att få läsa om alla dina projekt.
    Själv håller jag på med ett projekt till ett hiphopband, som vill ha sitt band tecknat. det är sweet!

    Tjing!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Tack för att du kommenterar, alltid lika kul.

    Ska kolla in och kommentera lite hos dig också, gillar allt du gör typ. Ska bloggtipsa om dig någon dag.

    SvaraRadera