söndag 10 januari 2010

Bloggtips

Hej!

Vissa som läser den här bloggen (jag har kanske 17 trogna läsare säger statistiken, jag vet inte vilka ni är eller om ni är regelbundna, men tack) är människor jag lärt känna genom Hardcore- och punkspelningar. Sjukt fett hur ett musikintresse kan leda till fina vänskaper. Men i alla fall. De vännerna känner säkert redan till DOUBLE CROSS. Gör ni inte det redan så finns det massor med kul att läsa!

Men jag tycker även den har ett existensberättigande för er som kanske inte är så nere med "scenen". Finns mycket skojigt att läsa och skojiga bilder att kolla på. Kan vara svårt ibland tycker jag att hänga med i vilka alla människor är som det skrivs om ibland, men för det mesta går det bra och det är helt sjuka historier. Får alla rockstars att blekna.

Jag blir så sjukt peppad av alla gamla foton och konstiga t-shirt-designs som funnits och finns. Kul också att se hur fula, skitiga punx såg ut på 80/90-talet. Jeanskläder och klumpiga hi-tops. Mycket kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar