fredag 19 februari 2010

Interaktivitet

Nu har jag äntligen blivit frisk från allt vad huvudvärk, halsont och svettningar heter. Pepp. Vi har ju dessutom haft lov från skolan den här veckan som gått så det känns ändå lite skönt att ha fått lite ledigt från att vara kreativ. Ibland behöver man sådana pauser också tro det eller ej.

Men jag och Steve har ändå hunnit med en del här hemma. Målat om i hallen kanske inte är så konstnärligt i sig, men jag ska visa bild på det imorn, före, under och efter så ska ni få se hur fett det blev. Steve är även initiativtagare till en jäkligt kool grej som kommer innefatta en hel hög med konstnärer och författare. Känns konstigt att kalla sig själv konstnär på ett sådant sätt, antagligen för att jag inte riktigt ser mig som det, men jag är sjukligt taggad! Mer om det om några veckor.

Om det är några som är sugna och peppade på indiespel så drar min gode vän Siken igång en artikelserie om just sådana man kan få bidra till. Det tycker jag ni ska göra. Kommer bli galet bra. Vilda rykten säger att Xboxflickan kommer bidra och att få föra sig med sådana digniteter är ju hedersamt bara det! Jag kommer i alla fall skriva om ett riktigt härligt spel, så håll ögonen öppna. HÄR kan ni läsa om hur man ska göra för att få vara med på skutan.

Jag har inget roligare att visa just nu än en bild från vårt senaste rep som jag blev nöjd med. Den är på vår basist Pär som ser askool ut och säger något till Kalle som trummar.


Back in business!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar