fredag 7 maj 2010

Fåglarna

Fåglar låter när man är ute och springer, helt klart. Men mina fåglar ser typ ut som pingviner. Heh. Men de bor i ett litet skärt hus längst upp i trädkronan med små brädstigar och stegar för att ta sig hem.


När jag var liten var jag med i en Legotävling, där man skulle bygga en grej av massa Lego så kunde man vinna lite olika saker. Jag byggde ett träd med papegojor i minns jag. Vann en After Eight-ask. Synd att jag inte gillar mintchoklad så mycket. Men jag tänker att denna påminner lite om den Legobyggnaden.

4 kommentarer:

  1. wow. älskar dina sånna här bilder! dom är så sjukt häftiga och du är grymt duktig! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Väldigt snällt sagt!

    SvaraRadera
  3. jag tycker dina bilder är jättehärliga och fina!

    SvaraRadera