söndag 16 maj 2010

Royal Rumble Demo 2010

Hej hej hallå.

Nu har det gått säkert mer än en vecka sen jag uppdaterade och börjar närma mig 200 inlägg på den här bloggen. Fler och fler verkar läsa också och det är kul! I veckan var vi på besök i borås för att jobba i en verkstad där, jag jobbade i stort sett ingenting.

Men jag har jobbat desto mer i helgen. Fast inte med bilder, utan musik. Jag gillar musik och sjunger i ett band. Vi spelade in och nu kan man ladda ner vår första demo:

PÅ DEN HÄR LÄNKEN

Har fått en del positiv respons hittills. Flera verkar peppade, några gillar inte sången, några gillar inte gitarren etc. Det är okej, folk gillar såklart olika saker och jag är van vid kritik. Främst då för bilder jag gör, men det är lite skillnad. Med bilder vet jag vart jag har mig själv och vad jag kan göra. Lite annorlunda med sången, där jag har mycket mycket kvar att lära och utvecklas. (Samma sak gäller förstås med bildkonsten också.)


Men all in all är vi i bandet nöjda och sjukligt tacksamma för all hjälp vi fick av Johan med inspelningen. Nu ska vi spela den 18:e juni och hoppas många kommer och kollar.

Skolan börjar dra ihop sig för att avslutas. Så det blir att försöka göra så mycket man hinner de här sista veckorna när man ännu har chansen.

Ska uppdatera flitigare i veckorna som kommer nu!

Tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar