tisdag 6 juli 2010

Lambiz

Känner ni till den där låten med Raein, Tigersuit? De sjunger något i stil med "This is my tigersuit, i wear it coz i'm a lamb". Jag tycker det är fint.

Jag fick en Lambiz av Linnea. De får man om man köper asmycket toalettpapper. Av märket Lambi. Jag täntke att jag ska göra en liten tiger av min Lambiz, så här gick det till:

Först tar man sin Lambiz.

Sen skruvar man av huvudet på den och tejpar de ställen man inte vill ska komma grundfärg på.

Sprayar den!

Sen ritar man svarta ränder och en rosa nos!

THIS IS MY TIGERSUIT, THIS IS MY TIGERSUIT!

Här är låten:

HÄR!!!

4 kommentarer:

  1. sjukt fett! blev riktigt snyggt ju!

    SvaraRadera
  2. <3

    Fick mig att tänka på denna:
    http://buttersafe.com/2010/03/02/the-tiger-shark/

    SvaraRadera
  3. Så jävla jävla jävla bra!
    Du borde skicka in till Lambi! Kanske göra fler djur, om man får tag i fler såna däringa lambi-lamm.

    SvaraRadera
  4. hvor kan jag får kjøpe meg et lambiz

    SvaraRadera